sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Muutokset senku jatkuu...

Kulunut viikko toikin sitten tullessaan elämääni jälleen uuden muutoksen.
Minulle soitettiin eräästä yrityksestä - ja halusivat palkata minut vakituiseksi työntekijäksi. Kieltämättä siinä kesti muutama pitkä sekunti tajuta mistä oli kysymys. Edessä on kuitenkin työpaikan vaihdos. Sinänsä harmillista, sillä varmasti tulee ikävä vanhoja asiakkaitani, ja työkavereita joista on tullut osasta hyvinkin läheisiä. Myös ystäviä. On sitä itkuakin tuherrettu, vaikka kyllä minä olen onnellinen vakituisesta työstä. Eli en minä siksi itke kun "joudun" lähteä.
 
Työpaikan vaihdos kääntää uuden sivun omassa elämässäkin. Vakituinen työ mahdollistaa monet asiat mitä aikaisemmin, jatkuvissa määräaikaisissa työsuhteissa ei ole voinut tehdä. Nyt voin esimerkiksi alkaa suunnittelemaan tulevaisuuteen oman asunnon ostoa. Tunnetustihan pankit eivät lainaa anna sijaisuuksia tekevälle sinkulle. Ei vaikka lainanhakijan ala olisikin sellainen missä töitä riittäisi.
 
Kyllä tuo uutinen vakkaripaikasta tulikin tarpeeseen hyvissä uutisissa - kuten lukijat tietävät, viimeiset puoli vuotta eivät ole olleet mulle ja vanhemmilleni helläkätinen.
 
Jännityksellä eteenpäin... lisää hyviä uutisia kiitos. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti